۱۷ آبان ۱۳۸۴

پلاک یک

کلا برای زنده بودن یک مرد، برای خوشحال بودنش چند زن کافیست؟ فکر میکنم این حرف خیلی روان شناسانه و عمیقی است که به یک عدد خیلی بزرگ ختم خواهد شد. یک عدد خیلی خیلی بزرگ. وگرنه چه دلیلی دارد یک نفر توی سایتش یک ترابایت عکس از
Pissing Pussies
بگذارد؟ چه دلیلی؟ مگر آدمها حالا تو بگیر آدمهای قشنگتر چند جور مختلف می شاشند؟ هیچ کس جواب هم که میدهد اصلا کسی توجه نکرد چه میگویم. هر چه پرسیدم آقا چه جور کسی بچه دارنمی شود و زنش میگوید تکراری است؟ و وقتی که می رود دکانش خیاطی، با مردهای دیگر کوچه میخوابد. یعنی گفتم یعنی پرسیدم اگر آدم سایه زن همسایه را که می افتد روی دیوار خانه و باور کنید سایه اش هیچ تبرج نداشته را بغل بگیرد. حکمش چیست؟ چند بار باید خودش را توبه کند و چند تومان پول پاستیل را به پاکت صدقات و خیرات بریزد؟ حالا اگر یک بار روی آن سایه دراز هم کشیده باشد چه؟ اگر کمی هم خودش را به زمین هم مالیده باشد؟ اگر کمی کیف داده باشد چه؟ اگر خودش را کثیف کرده باشد چه؟ اگر بعدش تیمم بکند نمار خوانده باشد با تیمم، درست است؟ اگر میانه های نماز هم به سایه فکر کرده باشد چه؟ اگر بعد نماز هم رفته باشد توی ایوان در انتظار اینکه سایه بیافتد چه؟ چرا هیچ کسی به سئوالهای من جواب نمیدهد؟ این دیگر چه جور دنیای مسخره و سئوال مسخره ای است که من میکنم؟ اینجا صاحب ندارد؟ پس خدا چه کاره است؟ یعنی تمام درسهای دینی که هی من بیست شدم؟ از این حرفها نگویید آقا! یعنی من میتوانستم آن شب که دختر همسایه تنها بود؟ این خیلی بد است این خیلی ناعادلانه است این خیلی لعنتی است. به قول ملا ها دل آدم به درد می آید. ماتحت آدم آتش میگیرد. ولی حالا جدا برای زنده بودن یک مرد یعنی برای خوشحال زنده بودنش چند زن کافیست؟ اینجا روانپزشک ندارید؟ یا ریاضی دان؟ یا کسی که ما مردها را بشناسد؟

۳ نظر:

Armin گفت...

تمام زنها کافی هستند. اما آدم وقتی دختر همسایه تنهاست الآن دارد می افتد میمیرد چرا نیافتاده نرفته خانه شان یا بگوید بیاید رویش لخت می شد باشد و گرما می شد باشد و سایه بعد ها بهتر می شد باشد و لذت بود که می شد باشد اما آدم الآن فقط به خودش دارد می شاشد

ناشناس گفت...

شهرام جان
شاعر فرموده که هر گل يک بويي داره
اگه اينجور باشه که تمام کانالهاي پورنو يه چيز داره نشون ميده ديگه لازم نيست اينهمه ملت بدوند براي تهيه کارت يا کد اون کانالها.
با حرف آرمين کاملا موافقم تمام زنها کافي هستند.ولي اگر تمام مردها مثل ما بي عرضه باشند چي؟

ناشناس گفت...

khodet behtar az harkasi javabesho miduni ? chera tajahol mikoni?