۲۷ تیر ۱۳۸۵

اول
ا
به کوشش جلال سمیعی و دوستانش امروز اولين جلسه نقد و بررسی فیلم های طنز بود . قرار است آخرین سه شنبه هرماه در حوزه هنری - تالاراندیشه فکر می کنم - این برنامه اجرا شود
باید از جلال و تک تک دوستانش تشکر کنم
دوم
رضا ساکی در شبکه جوان راديو برنامه ای دارد که بسیار شنیدنی ست . اما متاسفانه امروز موضوع این برنامه مرا حیرت زده کرد . نفهمیدم چرا سئوال برنامه طوری بود که منجر به اشاعه و تبلیغ سانسور می شد . این که یکی از صدای دیگری خوشش نمی آيد یا بنا به مسائل فنی با خواننده ای مشکل دارد یا فکر می کند ترانه ایراد دارد و سبک است و . . . یا به هر علت دیگری دلیل نمی شود که به خودش این اجازه را بدهد که بگوید من اگر می خواستم مجوز بدهم به فلانی و فلانی و فلانی مجوز نمی دادم . رضا جان تو را به خدا دور شو از تکریم سانسور. همین مجوز ندادن ها باعث سلب مجوز داشتن روزنامه و حزب و کتاب و راهپیمایی می شود
مردم هم که . . . ای . . . بگذریم
سوم
اگر چهره ام درهم است و اخم کرده ام . اگر حوصله کسی را ندارم . اگر . . . به خاطر این است که شنيدم مازیار از همسرش جدا شده . دلم برای مازیار می سوزد . دلم برای مازیار تنگ شده
چهارم
خیلی بد است که آقای مجری برنامه , دو نفر از بهترین خوانندگان روز ( آرش و بنيامین ) را اینچنین و با الفاظ تمسخرآميز مورد خطاب قرار دهد . به هر حال این دو , تا بام موسیقی پاپ رفتند . بنیامین تا آلمان و لس آنجلس هم شنونده دارد و آرش هم که ديگر جهانی شده و آثارش در شبکه های جهانی پخش می شود . چه ما دوست داشته باشیم چه نداشته باشیم

۱ نظر:

ناشناس گفت...

من هم با این‌که از بسیاری از این خوانندگان نوظهور خوشم نمی‌آید، با ندادن مجوّز به آنان به‌شدّت مخالف‌ام